Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Koordynator do spraw dostępności


Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Pawłowiczkach
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez gminę, zgodnie z wymogami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę Pawłowiczki w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Kontakt:
Pani Danuta Perz – koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy w Pawłowiczkach
tel. 774036472
e-mail: koordynator@pawlowiczki.pl

Wniosek o zapewnienie dostępności

 DOCXWniosek o zapewnienie dostępności.docx (22,17KB)

PDFWniosek o zapewnienie dostępności.pdf (659,46KB)

 Wniosek o żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej 

DOCXWniosek o zapewnienie dostępności.docx (22,17KB)

PDFWniosek o zapewnienie dostępności.pdf (659,46KB)