- Menu podmiotowe
- Rada Gminy
- Transmisje sesji Rady Gminy Pawłowiczki
- Informacja dotycząca transmisji i nagrań oraz klauzula informacyjna
Informacja dotycząca transmisji i nagrań oraz klauzula informacyjna
W związku z Państwa uczestnictwem w obradach sesji Rady Gminy Pawłowiczki, może dojść do utrwalenia Państwa wizerunku lub głosu oraz do ich upublicznienia w drodze prowadzonej transmisji oraz nagrań archiwizowanych i publikowanych przy użyciu wskazanych kanałów komunikacji.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, że:
- Administratorem Pani/ Pana danych jest Gmina Pawłowiczki reprezentowana przez Wójta Gminy Pawłowiczki z siedzibą przy Placu Jedności Narodu 1, 47 -280 Pawłowiczki, numer kontaktowy: +48 77 4036461/ +48 77 4036462, adres e-mail: ug@pawlowiczki.pl, reprezentowany przez Wójta Gminy.
- Administrator danych informuje, iż został powołany Inspektor ochrony danych, którego funkcję pełni Pan Mariusz Kwaśnik. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazany powyżej.
- Pani/ Pana dane osobowe są przetwarzane w celu:
- realizacji obowiązku (wynikającego z art. 20 ust. 1 b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym) transmitowania obrad Rady Gminy w Pawłowiczkach oraz ich utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk,
- realizacji jawności działania organów gminy zgodnie z art. 11 b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w związku z art. 18 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.
- Z uwagi na ciążący na Administratorze ustawowym obowiązku transmitowania i utrwalania obrad Rady Gminy Pawłowiczki na terenie objętym działaniem urządzeń rejestrujących, transmitujących obraz i dźwięk spowoduje automatyczne pozyskanie Pani/ Pana danych osobowych przez Administratora.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z art. 20 ust. 1 b ustawy o samorządzie gminnym (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz niezbędność wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), w związku z realizacją zasady dostępu do informacji publicznej.
- Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie przepisów prawa oraz podmiot świadczący usługi serwisu, rozwoju, dostawy i utrzymania systemów informatycznych w zakresie transmisji obrad sesji:
- MWC Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kowalewickiej 12, 60-002 Poznań, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań pod numerem KRS 0000392153, NIP: 831678932, REGON: 301878511reprezentowaną przez: Piotra Wintera – Prezesa Zarządu,
- NETKONCEPT Spółka z o.o. ul. Partyzancka 5a 45-801 Opole, NIP: 7543072668, REGON: 161531534, KRS: 0000461385
- Nagrania są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania dla którego zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach czyli będą przechowywane wieczyście.
Dane osobowe zawarte w upublicznianych nagraniach będą przetwarzane do końca roku kalendarzowego następującego po roku w którym kończy się kadencja Rady Gminy.
- Administrator danych osobowych oświadcza i zapewnia, że stosowane przez Niego środki techniczne i organizacyjne mające na celu zapewnić bezpieczeństwo procesom przetwarzania danych osobowych odpowiadają wymaganiom określonym w RODO, w szczególności postanowieniom art. 32 RODO.
- W związku z przetwarzaniem danych przysługują Pani/ Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (art. 15 RODO),
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych (art. 18 RODO),
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy dane przetwarzane są niezgodnie z prawem (art. 17 RODO),
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. e RODO ( art. 21 RODO).
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane przez Administratora danych w sposób zautomatyzowany i nie są poddawane profilowaniu.